Producenci
Najnowszy wpis na blogu
Czy recykling plastiku jest rozwiązaniem na globalny ‘plastikowy’ problem?

Często kupując coś w plastiku usprawiedliwiam się mówiąc, że po zużyciu wrzucę to do odpowiedniego pojemnika, opakowanie/folia/reklamówka zostanie poddana recyklingowi i otrzymamy z niej nowy produkt. Czy to jednak prawda? Czy każdy rodzaj plastiku może zostać ponownie przetworzony? Czy recykling jest odpowiedzią na zalewającą świat falę plastiku? W tym wpisie poruszam problem z recyklingiem plastiku i podaję proste rozwiązania, dzięki którym możemy, jako konsumenci, ograniczyć ilość plastiku w codziennym życiu.

 

Maseczki do twarzy - wszystko, co potrzebujesz o nich wiedzieć

Maseczki do twarzy to krok w pielęgnacji naszej cery, którego nie wolno nam pominąć. Pomogą nam szybko nawilżyć, oczyścić, rozświetlić, lub uspokoić skórę. Maseczki mają bardziej skoncentrowane składy i silniejsze działanie od kremów. Pomagają poprawić wygląd skóry w dużo szybszym czasie, pod warunkiem, że są odpowiednio dobrane do typu skóry i jej obecnego stanu.

 

ZERO WASTE - świadoma konsumpcja

Każdy z nas słyszał pewnie o tonach śmieci zalegających na wysypiskach śmieci, w lasach, przy drogach, w morzu… Lista zdaje się nie mieć końca. Produkujemy coraz więcej odpadów i nie nadążamy z ich utylizacją. Naprzeciw temu wychodzi ideologia Zero Waste, mająca na celu świadome ograniczenie produkowania przez nas odpadów. Tyczy się to szczególnie gospodarstw domowych, gdzie mamy największy wpływ na to, co i w jakiej ilości wyrzucamy. Jak zatem możemy ograniczyć ilość odpadów w naszych domach i mieszkaniach i pomóc naszej Planecie? 5 przykładów w poście. +dlaczego nasze opakowania są Zero Waste? Sprawdzcie koniecznie co nas was czeka, kiedy zamówicie kosmetyki w Szklanym Składziku :)

 

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@szklanyskladzik.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Sosnowiecka 30A/8, 31-345 Kraków , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@szklanyskladzik.pl lub drogą pocztową na adres ul. Sosnowiecka 30A/8, 31-345 Kraków .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Sosnowiecka 30A/8, 31-345 Kraków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl