ZAPRASZAMY NA ZAKUPY ;)

F.A.Q.

F.A.Q - Najczęściej zadawane pytania

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych klientów. Jeżeli nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami. Żeby ułatwić poszukiwania, pytania zostały podzielone i przypisane do jednej z pięciu kategorii. Przejdź do wybranej kategorii i sprawdź odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. Sekcja F.A.Q. jest cały czas rozwijana i aktualizowana.

Spis treści:

  1. Zamówienia
  2. Wysyłka i płatność
  3. Reklamacje i zwroty
  4. Moje konto
  5. Nasze produkty

 

I. Zamówienia

  1. Jak złożyć zamówienie?
    • Dodaj produkt do koszyka i kliknij "złóż zamówienie". 
    • Wybierz interesującą Cię formę dostawy i formę płatności. Kliknij "Zamawiam".
    • Wybierz w jaki sposób chcesz dokonać zakupu. Możesz użyć opcji logowania przez Facebook lub Google, zarejestrować się, jeśli jeszcze nie posiadasz konta, złożyć zamówienie bez rejestracji lub zalogować się do swojego konta. Polecamy zarejestrować konto i zapisać się do newslettera, dzięki czemu przy każdych zakupach naliczone zostaną pkt., które później przekładają się na atrakcyjne, stałe zniżki procentowe.  
    • Po wypełnieniu formularza z danymi i ich zatwierdzeniu, w zależności od wyboru formy płatności, zostaniesz przeniesiony do płatności online lub na tym etapie zakończy się składanie zamówienia (np. płatność przy odbiorze).
  2. Gdzie sprawdzić status mojego zamówienia?
    • Jeżeli posiadasz konto, kliknij w link na samym dole strony zatytułowany "Twoje zamówienia".
    • Zaloguj się do swojego konta, wpisując adres e-mail oraz hasło.
    • Po zalogowaniu masz dostęp do swoich aktualnych i poprzednich zamówień.
    • Możesz tu sprawdzić numer zamówienia, wartość zamówienia oraz jego status.
    • Jeżeli nie posiadasz konta, informacje o statusie zamówienia dostaniesz mailowo, na adres podany przy złożeniu zamówienia.
    • Wiadomość e-mail ze statusem zamówienia wysyłana jest automatycznie za każdym razem, gdy złożysz zamówienie, lub Twoja paczka została wysłana. 
  3. Zapomniałem dodać jeden produkt do zamówienia, czy mogę je zmienić?
    • Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego edytowania.
    • Jednak jeśli przypomnisz sobie o produkcie, tuż po złożeniu zamówienia, możesz złożyć nowe zamówienie i wybrać formę odbioru osobistego.
    • Skontaktuj się z nami i powiedz/napisz o zaistniałej sytuacji. Zamówione produkty wyślemy w jednej paczce, bez dodatkowej opłaty za dostawę, tak jakby zostały kupione w jednym zamówieniu.
  4. Czy mogę anulować zamówienie?
    • Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami.
  5. Mam problem z zamówieniem, chce się z Wami skontaktować.
    • W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań, możesz do nas napisać lub zadzwonić. Adres email: sklep@szklanyskladzik.pl, numer telefonu: 788 370 799.

II. Wysyłka i płatność

  1. Jakie są dostępne formy płatności?
    • Tradycyjny przelew elektroniczny
    • Płatność Blikiem
    • Płatność z Przelewy24
    • Płatność kartą płatniczą
  2. Z jakich form dostawy mogę skorzystać?
    • Paczkomaty
    • Kurier Inpost
    • DPD PickUp
    • Poczta Polska
    • Kurier DPD
    • Kurier UPS
    • Odbiór osobisty (po wcześniejszym kontakcie)
  3. Ile kosztuje dostawa?
    • Ceny dostaw różnią się w zależności od wybranego przewoźnika. Mogą także ulegać zmianie i aktualizacji w zależności od aktualnej sytuacji rynkowej na świecie i indywidualnych decyzji przewoźnika.
    • Koszt dostawy to kwota 12-16zł. 
    • Przesyłka za pobraniem to dodatkowy koszt od 3-5zł.
    • Najtańszą i najwygodniejszą opcją dostawy zalecaną przez nas są Paczkomaty Inpost.
    • Przy zamówieniach od 200zł wysyłka do paczkomatów lub kurierem Inpost jest darmowa.
    • Dokładne ceny każdego z przewoźników sprawdzisz na stronie Czas i koszty dostawy.
  4. Kiedy wyślecie moją paczkę?
    • Paczki wysyłamy tak szybko jak to możliwe, jednak nigdy nie później niż 24h od złożenia zamówienia w przypadku dni roboczych. 
    • Zamówienia złożone w piątek, termin wysyłki mają ustalone na poniedziałek.
    • Zamówienia złożone w piątek umieszczamy do wysyłki w weekend (paczkomaty, punkty nadania przesyłek), jeżeli pozwala na to wybrana forma dostawy. Jednak w takim przypadku paczki wciąż są odbierane przez kuriera dopiero w poniedziałek.
    • W czwartek od godziny 20:00 do piątku do godziny 20:00, możliwy jest wybór formy dostawy "Paczkomaty weekend". Taka forma dostawy jest droższa niż tradycyjny paczkomat, jednak w takim przypadku przesyłka zostanie dostarczona w weekend.
  5. Kiedy dojdzie moja paczka?
    • Czas dostawy uzależniony jest od regionu, do którego ma trafić paczka.
    • Czas dostawy uzależniony jest od przewoźnika.
    • Zazwyczaj czas dostawy to 1-2 dni roboczych.
    • Aktualny status paczki możesz sprawdzić na stronie lub na swojej poczcie email.
  6. Czy płatność na stronie jest bezpieczna?
    • Tak, płatności na stronie są bezpieczne, nasza strona zabezpieczona jest certyfikatem SSL.
  7. Przy płatności online pojawił się błąd, co powinienem zrobić?
    • Jeżeli nie doszło do finalizacji płatności, spróbuj ją ponowić.
    • Możesz także wybrać inną formę płatności.
    • W przypadku dalszych problemów, skontaktuj się z nami, postaramy się pomóc.
  8. Jak pakujecie przesyłki?
    • Każdą przesyłkę pakujemy z czułością i nie ważne, czy zamówisz jedno mydło, czy 5 produktów.
    • Do pakowania używamy ekologicznych kartonów i wypełniaczy.
    • W środku możesz znaleźć sianko prosto ze wsi, skropak, papier, tekturę.
    • Czasami używamy innego rodzaju wypełniaczy, które trafiły do nas z różnych paczek i miejsc. Zgodnie z filozofią Zero i Less Waste nie wyrzucamy, używamy i wykorzystujemy ponownie wszystko w maksymalnym stopniu.
    • Do każdego zamówienia dodajemy ekologiczny liścik z podziękowaniami za zamówienie.
    • Do pakowania wykorzystujemy również czarną ekologiczną bibułę, naklejki z naszym logo, sznurek jutowy lub konopny.
    • Do wybranych przesyłek dodajemy gratisy w postaci małych próbek.
    • Paczkę oklejamy wyłącznie ekologiczną taśmą papierową.
    • Przesyłki pakujemy tak, aby było jak najbardziej ekologicznie w trosce o środowisko.
    • Nasze przesyłki są minimalistyczne, ale mimo to ładne i naturalne.
    • Pakujemy Eko tak, by Twoje produkty dotarły do Ciebie bezpiecznie.

III. Reklamacje i zwroty

  1. Moja paczka jest uszkodzona
    • Niestety nie mamy całkowitego wpływu na to, jak dostarczane są nasze przesyłki.
    • W przypadku dostawy kurierem radzimy sprawdzić paczkę od razu.
    • Dobrze jednak wiemy, że nie zawsze jest to możliwe.
    • W przypadku, gdy paczka jest uszkodzona, skontaktuj się z nami podając numer przesyłki, wspólnie rozwiążemy problem.
  2. Rozmyśliłem się, chcę oddać zamówione produkty.
    • Zgodnie z prawem konsumenta przysługuje Ci 14 dni na odstąpienie od umowy.
    • Dokładne informacje na temat rezygnacji z produktów przeczytasz na stronie Zwroty i reklamacje.
  3. Na jaki adres wysłać reklamację lub zwrot?
    • ul. Konopnickiej 16/16, 26-110 Skarżysko-Kamienna
  4. Kiedy mogę zwrócić produkty?
    • Produkt można zwrócić do 14 dni od jego otrzymania. Wystarczy wysłać odpowiedni wniosek. Są jednak sytuacje, w których prawo do zwrotu nie przysługuje. Zostały one szczegółowo opisane na stronie Zwroty i reklamacje.
  5. Co podlega reklamacji?
    • Wszystkie produkty na naszej stronie podlegają reklamacji w przypadku gdy towar okaże się wadliwy.
  6. Czy dostanę pieniądze za uszkodzony towar?
    • W przypadku reklamacji przysługuje Ci prawo do wymiany towaru lub usunięcia jego wady. Możesz również złożyć wniosek o obniżeniu ceny lub odstąpić od umowy.
  7. Kto ponosi koszty za odesłanie towaru?
    • Koszt wysyłki pokrywa kupujący.

IV. Moje konto

  1. Czy muszę zakładać konto?
    • Aby złożyć zamówienie, nie ma potrzeby zakładania konta. Można złożyć zamówienie bez rejestracji. Zachęcamy jednak do jego założenia, gdyż wiąże się to z dodatkowymi korzyściami tj. rabaty.
  2. Jakie korzyści daje posiadanie konta?
    • Posiadanie konta umożliwia uczestnictwo w atrakcyjnym programie lojalnościowym, w którym zbiera się punkty. Jest to jeden z najbardziej atrakcyjnych programów tego typu. Wysokość przyznawanych rabatów i wszystkie szczegóły na ten temat znajdziesz na stronie Promocje i rabaty.
    • W łatwy sposób możesz sprawdzić status swojego zamówienia.
    • Możesz podzielić się swoją opinią na temat zakupionych produktów.
  3. Jak założyć konto?
    • Kliknij w prawym górnym rogu strony "Zarejestruj się".
    • Możesz założyć konto przy pomocy logowania przez Facebook lub Google.
    • Możesz założyć konto podając swój adres e-mail oraz ustalając nowe hasło.
    • Polecamy zapisać się do newslettera, aby być na bieżąco z najnowszymi promocjami i wydarzeniami na stronie.
    • Po rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail, którą należy potwierdzić.
  4. Gdzie mogę sprawdzić liczbę punktów?
    • Tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą sprawdzić liczbę punktów.
    • Zaloguj się i przejdź do sekcji "Moje konto" lub wejdź w link na dole strony "Twoje zamówienia".
    • W obu przypadkach zostaniesz przeniesiony w to samo miejsce, gdzie sprawdzisz liczbę swoich punktów. 
  5. Czy dostanę kod rabatowy?
    • Osoby zapisane do newslettera mogą liczyć na kod rabatowy :).

V. Nasze produkty

  1. Skąd pochodzą kosmetyki i akcesoria?
    • Kosmetyki i akcesoria znajdujące się na naszej stronie pochodzą z polskich, rodzinnych manufaktur. Starannie selekcjonujemy i wybieramy marki, z którymi współpracujemy. Dlatego wiemy, że ich produkty są najwyższej jakości. Naszą misją jest także promowanie i wspieranie małych, rodzinnych firm, działających na rzecz Natury.
  2. Dlaczego mam u Was kupować?
    • Produkty, które oferujemy to bezpieczne kosmetyki naturalne, wytwarzane ręcznie z pasją i miłością. Nie znajdziesz u nas kosmetyków, które oferują popularne drogerie kosmetyczne. Oferowane przez nas kosmetyki są pozbawione zbędnych dodatków, sztucznych i niebezpiecznych składników.
    • Naturalne składniki, domowa receptura, ekologiczne opakowania, bezpieczne kosmetyki, to wszystko czyni nasze miejsce wyjątkowym. Naturalna pielęgnacja jeszcze nigdy nie był tak prosta.
    • Akcesoria wielorazowe i zero waste oferowane na naszej stronie, to doskonała alternatywa dla ich jednorazowych i sztucznych odpowiedników. Wielorazowe akcesoria zero waste w niczym nie odbiegają od tych "normalnych". Są za to wykonane z lepszych materiałów. Używając ich dbasz zarówno o siebie, jak i naszą Planetę.  
  3. Dlaczego sklep nazywa się Szklany Składzik?
    • Jest to nawiązanie do jednego z naszych znaków rozpoznawczych. Większość kosmetyków, które oferujemy są w szklanych słoiczkach, które w przeciwieństwie do plastiku są bezpieczne i obojętne chemiczne. Pozostałe produkty takie jak np. mydła w kostce, pakowane są w ekologiczne papierowe i tekturowe opakowania.
    • Część firm oferuje naturalne kosmetyki, które są w plastiku. Nie oceniamy innych, my jednak kładziemy duży nacisk na formę opakowania, która ma istotne znaczenie. Po więcej informacji zapraszamy do naszego artykułu pod tytułem Dlaczego plastikowe opakowania kosmetyczne są gorsze od szklanych?
  4. Jestem tu po raz pierwszy, nie wiem co kupić.
    • Początek drogi z naturalną kosmetyką to cudowna przygoda. W pierwszej kolejności polecamy zamienić dotychczas używane produkty na ich zdrowsze, naturalne odpowiedniki.
    • Nie ma potrzeby, by od razu wyrzucać wszystkie swoje kosmetyki i kupować nowe. Zamień najpierw te, których używasz w ciągu dnia najczęściej np. żel do mycia zastąp naturalnym mydłem w kostce.
    • W przypadku, gdy chcesz spróbować kilku produktów polecamy zacząć od: hydrolatów, kremów do twarzy oraz naturalnych dezodorantów.
  5. Dla kogo przeznaczone są produkty?
    • Oferowane przez nas produkty są w dużej mierze skierowane do kobiet, jednak mamy także produkty dla mężczyzn oraz dzieci. Stale pracujemy nad tym, aby poszerzać nasz asortyment i oferować co raz lepszą i liczniejszą gamę naturalnych kosmetyków dla wszystkich. 
    • Kierujemy naszą ofertę do ludzi świadomych, którzy wiedzą jak ważna jest jakość produktu. Wszystko, co zostało stworzone w zgodzie z naturą jest bliższe człowiekowi. Naturalne kosmetyki i naturalna żywność, to przepis na dobrą kondycję ciała i zdrowie.
    • Szklany Składzik powstał również z myślą o tych, którzy są dopiero na początku swojej drogi i do tej pory nie stosowali ekologicznych kosmetyków. Nasz sklep oferuje produkty z różnych kategorii, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. W przypadku pytań i wątpliwości zawsze jesteśmy do dyspozycji. Możemy pomóc w doborze odpowiednich produktów.
  6. Czy mogę liczyć na pomoc w wyborze produktu?
    • Tak, można do nas pisać lub dzwonić, zawsze chętnie służymy radą!
  7. Czy oferowane kosmetyki są bezpieczne?
    • Tak, oferowane przez nas kosmetyki są naturalne i bezpieczne. Nie ma w nich toksycznych substancji.
    • Zawsze jednak zalecamy przetestować najpierw małą ilość produktu, aby sprawdzić indywidualną wrażliwość i tolerancję organizmu. Chodzi przede wszystkim o sytuację, w której ktoś jest uczulony na dany składnik kosmetyku.
    • W przypadku niektórych produktów zawarta została informacja o przeciwskazaniach np. nie używać w trakcie ciąży.
  8. Czy kosmetyki zawierają niebezpieczne substancje?
    • Nie. Oferowane przez nas produkty są naturalne i bezpieczne.
  9. Czy posiadacie kosmetyki dla wegan?
    • Oczywiście, w naszej ofercie są kosmetyki wegańskie. Każdy produkt jest szczegółowo opisany, wraz z jego składem. 
  10. Czy oferujecie produkty tylko dla kobiet?
  11. Dlaczego Wasze produkty są droższe niż w popularnych drogeriach?
    • Prawdą jest, że dobra jakość produktu zawsze idzie w parze z jego wyższą ceną. Wynika to z użycia wysokiej jakości naturalnych i bezpiecznych składników, które są droższe i trudniej dostępne. Często manufaktury nie są w stanie pokryć całego zapotrzebowania na ich produkty, dlatego ceny kosmetyków naturalnych są większe, a ich dostępność czasami bywa trudniejsza. Zazwyczaj kosmetyki naturalne produkowane są ręcznie, co przekłada się na ich dodatkową wartość. Warto jednak inwestować w dobrej jakości produkty, których używamy na co dzień, bo inwestycja w samego siebie, to najlepsza inwestycja. 
  12. Co mówią o Was inni?
    • Na stronie głównej szklanyskladzik.pl możesz poczytać opinie naszych zadowolonych klientów.
    • Nasza średnia ocena przyznana przez klientów to 5.0!
    • Opinie w serwisie Google.pl to również 5.0!
  13. Jakie firmy znajdę na Waszej stronie?
    • Aby odpowiedzieć na to pytanie, stworzyliśmy specjalnie kategorię Producentów.
    • Dzięki temu w prosty sposób możesz sprawdzić listę marek oraz ich produkty dostępne na naszej stronie.
  14. Chcę kupić produkt, ale jest niedostępny.
    • Staramy się dbać o ciągłość produktów w naszym sklepie, jednak duże zainteresowanie czasami czyni produkt niedostępnym.
    • Jeżeli produkt jest niedostępny możesz wybrać opcję "Powiadom o dostępności", dzięki czemu zostaniesz od razu powiadomiony, gdy produkt powróci.
    • Możesz do nas napisać z zapytaniem o niedostępny produkt. W ramach odpowiedzi powiadomimy Cię o jego przewidywanym terminie dostawy oraz spróbujemy przyspieszyć ten proces!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl